2011-03-24

Sitter fortfarande ensam hemma och kollar på tv, läser olika bloggar och kikar runt på Facebook. Tvn står på "mute" så det är lugnet före stormen. Peter skulle hjälpa Sanne med hennes bil efter jobbet sså jag vet inte när han kommer hem. Har iaf förberett middagen lite genom att skala potatisen. Står nämligen kotlett med potatis och beasås på menyn idag. Ska bli gott så in i norden! ;)

Det är snart helg igen, vilket betyder mys med Peter, dock ska han jobba på lördag kväll/natt så det blir one night on my own :) Kan vara både långtråkigt och väldigt skönt! Dock tycker jag inte om att sova utan han. Det går inte! Han är en trygghet, så det blir oftast att jag är vaken tills han kommer hem :)

Blir ännu en lugn helg, men jag klagar inte! Tvärtom! Jag tycker om att bara inte ha något att göra - så länge man har sin kärlek att mysa med ;) Funderar på o kolla om vi har lite grejer till att baka chokladbollar. Blev helt plötsligt väldigt sugen på de... Hade tyvärr inte tillräckligt med margarin hemma så de blev att ringa Peter och be att han köper med de hem sen, hoppas bara han kommer ihåg det!

I love you, not for what you are, but for what I am when I am with you.
Roy Croft

If you love something, let it go.
If it comes back to you, its yours forever.
If it dosent, then it was never meant to be.
Source Unknown

Love begins with a smile, grows with a kiss, and ends with a teardrop. 
Source Unknown 


Nothing are never what it suppouse to be...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0