17 mars 2011

Godmorgon!

Är vaken, iordninggjord och klar för skolan.
Sitter hemma fortfarande, lyssnar på rixfm o väntar på att klockan ska gå lite snabbare ;)

Idag väntar som sagt en dag i skolan, sen får man se om det är fint väder o då kanske blir en promenad hem eller kanske till o med en runda på stan! Det beror heelt på vädret!

Got to go!
Puss♥



Update: Hej igen!
Blev en snabbuppdatering imorse då jag egentligen inte hade tid att skriva. Hade fem minuter på mig att gå till bussen. Men nu är jag hemma och tar de lugnt. Har pratat med Linn i ca 40 minuter, vilket innebar massa skvaller och annat snack om jobb osv. Mycket trevligt! Ska ses på måndag då hon ska på jobb interjuv här på österäng :)

Hade tänkt att diska strax o sen lägga köttfärsen i lite vatten så den är upptinad när Peter kommer hem. Dock har jag ingen aning om vad vi ska äta idag, men jag är säker på att de kommer blir gott! ;)

Har även köpt en "medicin" till min mage, har inte testat det än men ska göra det idag. Hoppas verkligen att det hjälper, så jag slipper få ont så fort ag äter något! :)

Nu blir det att diska!

Have a nice day!


Ps, Grattis Emma, på din 19 årsdag! ♥


Kommentarer
Postat av: Mr T

Glöm inte att ta på dig 45 kg vinterkläder om du sticker ut och går :)

2011-03-17 @ 15:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0