Lista

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: rosa
färg 2: svart
färg 3: blå

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja :)
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja
Kysst en kompis: Njae

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Mitt efternamn i så fall
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Firade med svärmor, pappa, natalie, jennifer och pojkvän
Vilken tid vaknade du idag: 09:30
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov
Någonting som du längtar till: Min födelsedag (ska till mamma då)
Senaste gången du träffade din pappa: 1 månad sedan.. ca
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Oj, det är mycket, men jag vill ha ett jobb, körkort mm.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jaa :)
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag inte får ett jobb och att jag alltid ska skjuta upp saker istället för att få det överstökat.
Långt eller kort: Långt 
Vad gillar du gällande dig själv: inget..

DIN FÖRSTA:
Operation: Tog bort ett födelsemärke på armen när jag var 15-16 år
Piercing: Har haft i tungan o jag har i öronen
Tatuering: Ingen, än iaf ;)
Bästa vän: Mamma ♥
Sport: Ingen
Husdjur: Katt
Vaccination du minns: Tbcsprutan..
Förälskelse: Jonas...

Alkohol du drack: En äcklig varm öl :(

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Bägge
Kramar eller pussar: Båda samtidigt ^^
Kortare eller längre: Längre…
Romantisk eller spontan: Två flugor i en smäll måste det vara
Tatueringar eller piercingar: Bägge :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0