Kroppsligt & själsligt..

.. sliten! Fy fan.. Har bara legat på soffan idag och inte gjort nåt alls! Skönt att bara ta det lugnt när man känner att kroppen är helt död typ, men orkar ju inget då. Har precis ätit lite med Peter.. Äggmackor blev det då ingen av oss orkade tillaga nåt. Det är fortfarande för varmt för att stå vid spisen fast tempraturen "bara" står på 13 grader nu. Så nu blir det att fortsätta ta det lugnt och förhoppningsvis somna tidigt ikväll. Hade dock kunnat somna nu med, men då kommer jag inte sova inatt så ska försöka hålla mig vaken ett tag till :) Klockan är ju trotsallt bara halv 7.

Imorgon har jag inga som helst planer, får se om Angelica hör av sig och är bättre i sin höft så hon kan hitta på nåt kul med mig :) Har äntligen hittat min tvillingsjäl ;) Hon kan man verkligen snacka om allt med :) Skitskönt! :)

Nu tänkte jag bjuda på lite bilder från i lördags!
Enjoy! ♥





 Jag     låter    bilderna    tala    för    sig    själva!   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0