Jaha...

Jag vet inte men jag kommer verkligen inte på nån rubrik.. Hahaha..
Bra uppdatering har de varit här idag iaf, så den ska vi inte klaga på.

Nu är Joakim här, då Johan (Peters bror) skulle iväg o spela airsoft.
Peter jobbar över och är beräknad att komma hem runt 20.
Sen vet jag bara att vi ska iväg o bada, eller iaf dem.
Jag kan tyvärr inte :( Men ska nog gå i med fötterna iaf :) Får se!

Försökte skriva på novellen innan men de sket sig totalt.
Fantasin var inte på min sida idag, om jag ska vara helt ärlig.
Alla har väl såna dagar..

Har kommit fram till att jag tycker om att skriva..
Ja, annars hade jag väl inte haft denna bloggen eller någon av de 2 andra jag har haft innan.
Hahahahaha ;)

Idag har jag ringt till mamma, fått hennes adress..
Även ringt mormor, farmor & farfar och fått deras.
Imorgon är de 2 veckor kvar tills vi åker :)
Ska bli så kul och jag hoppas verkligen allt blir som det ska :)
Tyvärr kommer Jennifer vara hos farmor & farfar samtidigt som jag och Peter,
men jag har lovat Peter att uppföra mig ;)
Får även middag hos farmor & farfar innan vi tar bilen och kör mot mormor :)
Hon ska få en överraskning, hoppas bara inte hon får kruppanfall och dör... ;)
Ska bli kul och jag längtar verkligen! ♥

Har även lovat mig själv att inte ta nån skit från farmor eller någon annan..
De har väldigt lätt för sig att säga massa elaka saker, vilket slutar i tårar och ångest..
Sist jag var i Göteborg, eller ja, hemma hos mormor så sa de en sak som fick mig att bli riktigt arg!
Jag har alltid varit blond, men för nåt år sen kom jag fram till att jag trivs bättre som brunhårig och hade självklart brunt hår när jag kom dit. Vi hann inte ens komma innanför dörren förrän farmor utbrister "VADFAN HAR DU GJORT MED HÅRET??!!" Självklart höll mormor med och instämde helt att jag passade bättre i blondt hår.
Mormor sa även att man kan få cancer av att färga håret för mycket och att de är farligt, blablabla...
"Ja, men man kan få cancer av att sitta på en stol oxå!!" sa jag och kollade på mormor varav hon direkt började prata med farfar istället! Sen dess har jag sagt till mig själv att jag skiter i vad de tycker om mig, för det viktigaste är att jag trivs med de själv, och det gör jag! Jag vill aldrig mer bli blond! Fast samtidigt vet jag att de är mycket tack vare deras kommentarer och deras sätt att vara mot mig som får mig att må skitdåligt och därför får jag ångest, så fast jag inte vill så tar jag åt mig.. Av allt de säger! Men jag måste lära mig att ta åt mig av de positiva, och skita i de negativa, annars kommer jag aldrig må kanon!


En gammal bild på mig, när jag var blond

Och en relativt gammal bild på mig som brunett :)

Vilken hårfärg tycker ni, jag passar bäst i?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0