Cykeltur till Maxi




Alltid när Peter kommer hem efter jobbat så blir jag så fruktansvärt rastlös. Givetvis orkar han ingenting med tanke på att han har jobbat hela dagen. Likdant idag...
Han slog igång en film o la sig i soffan, rastlös som jag var, så kom jag på att vi behövde handla och det är inte allt för långt till Maxi hemifrån oss. Så jag fixade en handlingslista där de nödvändigaste blev uppskrivet, tog pengar och min cykel och cyklade mot Maxi. Första gången jag var där ensam tror jag. Hahahaha!

Nu lagar jag mat och på dagens meny står det krovstroganoff och ris :)

Denna dagen har bestått av att: Tvn jävlat mig till vansinne, tvättat, fått besök av svärmor och hennes bror, cyklat till Maxi och handla och till sist laga mat. Efter maten kommer jag bara lägga mig på soffan och inte lyfta ett finger tills det är dags att gå å lägga sig ;)

Pusss


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0