30 Juni 2011

Godmorgon!

Vaknade vid 7 idag, när Peter åkte till jobbet. Sen skulle jag varit hundvakt ju, men de ändrar sig alltid i sista sekunden. Hoppades och såg ifram mot det för mycket så jag blir besviken varje gång det inte går som planerat. Dumt, jag vet men ibland kan man inte hjälpa de.

Igår skulle vi ha haft middagsgäster här hemma så jag plockade iordning och fixade för att det skulle bli fint. När Peter kommer hem så säger han att vi ska till hans mamma o grilla ist. Visst va de inte i onödan jag städade, men man blir lite arg ändå. Både jag o Peter hoppade in i duschen och gjorde vid oss. Blev att jag hade min långklänning på mig :) Den är så vacker.



Bjuder på denna bilden ;)
Ha en bra dag, så hörs vi senare :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0