23 Juni 2011

Hej!

Morgonen har varit seg, som vanligt när man inte har nåt att göra på dagarna ;)
Tvn, eller ja, boxern har fått fnatt och vill inte funka.. Det står bara att den "hittar inte kanalen" och klockan enligt den är 13:55 :s jaja, det är Peters tv och jag fattar inte ett skit av det så det får han ta hand om när han kommer hem. Jag har absolut inget tålamod med sånt skit.

Annars idag så blir det att tvätta. Skulle ha gjort det i helgen som var men hans pappa behövde hjälp med lite småpill så vi stack dit istället. Som tur var så har jag stora tvättrummet! Och vi har inte sååå mycket tvätt, är nog mest handdukar.




Såhär ser jag ut idag. Glömde ta bort sminket igår kväll.
Och i muggen är det såklart min beloved oboy! ♥

Hörs senare!
Puss
       /M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0