16 Juni 2011

Heej! Vaknade med magont imorse så jag har bara legat på soffan idag. Vid 13 kom Linn hit :). Vi satt o tjötade lite och hon drack kaffe o käka kakor ;) Tog in Peters arbetsbyxor från balkongen o la dem på soffan. La mig ner o fortsatte snacka med Linn. Reser mig upp för att hämta nåt när jag ser något krypa bakom mig, på täcket. Jag vänder mig om för att se vad det är och ser en spindel!!! Jag HATAR spindlar. Är verkligen skiiiiiträdd! Efter ett tag, ca en kvart, har jag samlat mod till att ta den tillfånga men jag lyckades inte och blev så rädd när den kröp runt på mitt täcke att jag nästan började gråta! Hahaha!! Tillslut kommer ena grannen hem så jag ber henne om hjälp. Och sen va de frid i min lilla kropp ;). Det är verkligen sjukt att nåt så litet kan vara så skräckinjagande! Btw.. Innan grannen kom hem så ringde jag min vän klint i hopp om att han skulle komma hit o rädda mig o Linn men han var upptagen så de sket sig ;) Mitt hjärta var snäll mot mig innan och köpte lösgodis o en skvaller tidning till mig :) Nu blir det snart sängen :) Så vi hörs imorrn :) Godnatt, kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0