Jag vet inte...

Jag vet att jag kanske inte borde skriva detta inlägg men jag vet inte om jag vågar hålla de inom mig. Många av er kanske tycker att jag gör fel som bara ältar allt istället för att ta tag i de och få de ur världen. Men jag inte sån.. Jag måste fundera och ta den tid jag behöver för att kunna gå vidare. Jag kan erkänna att jag inte mår bra nu och jag har saker framför mig jag önskar någon annan kunde ta hand om, men tyvärr är det bara jag som alltid tar fel ansvar på mig. Peter är väldigt stöttande i detta och jag vet att jag alltid kan vända mig till honom om det skulle vara nåt. Mamma likadant fast jag inte riktigt vad jag ska tro där.. Jag älskar min mamma.. Det har absolut inget med det att göra men likt alla andra så har även hon gjort många misstag.. Det är ju tillåtet och jag vet att hon har lärt sig av de men jag förstår ändå inte varför det känns som om jag inte.. Äh jag orkar inte! Jag vill inte tänka på detta men det jag gör det såklart det ändå.. Jag vill bara ta bort allt det onda i världen och göra alla människor lyckliga. Inkluderat mig själv. Jag vill inte göra misstag eller må dåligt pga olika anledningar.. Jag vill se allt så positivt som möjligt och må sjukt bra! Men varför kan inte jag få göra det? Vad gör jag för fel?? Peter: glöm aldrig att jag älskar dig! Jag hade aldrig klarat detta liv utan dig. Du är mitt ljus i mörkret! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0