9 Juli 2011

Hejsan!

Jag har inte haft nåt att skriva om så that´s why the blog as been suffering ;)

Kristianstadsdagarna har börjat och jag var där igår med ett par vänner :) Skittrevligt!
Hade en liten överraskningsfest för min vän Sabina.
Drack lite och blev lullig i tid med att taxin kom och hämtade oss :)
Satt först i öltältet på lilla torg men gick snart vidare till tivolit.
Jenna & Henke stannade kvar i öltältet så det var bara jag , Sabina, Johan och deras granne Sanna.
Åkte virvelvinden och gick sedan till öltältet på stora torg,
men där var de så sjukt mycket folk så vi gick bara igenom.
Vi var ute till 01 typ och sen tog vi bussen hem..
Vi skulle åt två olika håll så jag satte mig ensam på bussen.


Sen var det nån som inte inser vilken idiot h*n är..
Jag vill inte ha med dig att göra så get the fuck out of my life!

Peter jobbar ikväll och jag hade tänkt att sticka till Klint,
men kvällen igår gjorde mig sjukt sleten så det får bli en hemmakväll idag! :)

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0