4 Juli 2011

Hej!

Helgen är slut och en ny vecka med nya möjligheter, har startat. Har tagit det lugnt i helgen, badat och umgåtts med Peter. I fredags blev det spagetti och köttfärssås till middag, fortfarande lika gott och sen la vi oss på soffan och glodde på tv innan vi gick o la oss för att sova. I lördags gick vi upp vid halv 2, käkade frukost och sen tog vi med oss badkläder. Åkte först ner till Åhus och åt glass vid glassbåten sen åkte vi till Kiaby och badade. 21,5 grader var det i vattnet. Och denna gången tog det inte en halvtimme för mig att komma ner i vattnet, vilket det brukar göra ;) Badade i ca en halvtimme, sen begav vi oss till Maxi.. Lagade tacos :) gottgott! Kollade på karate kid 2 efter maten.
Igår (söndag) gick vi upp vid 11, åkte till Maxi igen och handlade frallor till frukosten och oxå till middagen vi hade planerat. Åkte hem o käkade sen blev vi hembjudna till min vän Klint :) Fikade o snackade, sen skulle Peter till Kiaby, igen, för att bada men jag stannade kvar hos Klint. Snackade mycket och jag hade de väldigt trevligt :) Vid 16 satt jag o gäspade konstant så Klint körde mig hem. Peter var hemma igen vi 18:30.. Lagade kycklinggryta med ris, riktigt gott. Senare åt vi jordgubbar och päronsplit :)
Min helg har varit toppen!

Hur har er helg varit?

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0