26 Juli 2011

Jag känner för att skirva mina innersta känslor här, men vet inte om jag ska..
Jag känner för att skriva precis vad jag tänker om en massa saker, men borde jag verkligen?

Det är så mycket man inte borde och så mycket man måste..
Om man inte vill då? Om man inte alls känner för att göra nåt nån dag, utan man vill bara vara ensam.
Instängd från omvärlden, bara för en dag, även om man "måste" göra en massa saker.

Ibland känner jag mig som en hemmafru, de kanske jag "borde" göra oxå, med tanke på att Peter är den som försörjer oss. Jag städar, tvättar (oftast), lagar mat.. eller de är vi båda rätt bra på.. Ibland kanske vi hoppar över en dag o skippar matlagning då vi har antingen dålig fantasi eller så kan vi inte komma på vad vi ska ha.. Alla har väl såna dagar eller?





Puss ♥

Kommentarer
Postat av: sanna

hej madde!

maten kommer för första gången vecka 32 till oss! men då ska jag absolut skriva utvärdering. några vänner till mig har det, och de verkar nöjda. så jag hoppas att vi också blir det :)



kraam

2011-07-26 @ 21:02:43
URL: http://muffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0