24 Juli 2011

Vill börja detta inlägg med att gratulera mina vänner Jonna & Kalle, som fyller år idag!

Hoppas ni får en underbar dag fylld med presenter och folk som betyder mycket för er! You´ll deserve it! ♥

Sitter hemma och kollar på tv, vill egentligen sova då jag är sjukt trött, men min vän Linn kommer snart. Hon har delad tur på sitt jobb och i o med att hon jobbar tre minuter hemifrån mig så kommer hon hit istället för att åka hem i sen tillbaka vid 15:30. Peter är och spelar airsoft idag, för första gången på 4 månader. Jag bad han åka iväg då jag inte vill hindra han från att ha en hobby han tycker så mycket om.

Ska nog vila lite innan Linn hör av sig så, vi hörs senare!



Puss ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0