22 Juli 2011

Hur mycket skit ska man behöva ta?
hur mycket ska man orka ta sig igenom?

Min ork är slut och jag hade så många planer men som vanligt blir det aldrig som jag har tänkt mig..
Besviken, ledsen, deppig och ångest är min beskivning på mig själv idag..
Allt kan verkligen ändras på två röda sekunder och jag har verkligen ingen lust alls för nåt nu..



Jag vet att jag har förväntat mig för mycket utav de här men, kan man verkligen hjälpa de, när man tror att allt har vänt till de positiva? Jag vill bara skrika ut all min smärta nu, de låter kanske löjligt men de är exakt så jag känner. Jag vill bara ha en positiv inställning till allt men, hur kan man ha de när allt går åt helvete, vad man än gör? Förtjänar jag bara att ha ett underbart kärleksliv? För de är verkligen allt som är positivt i mitt "liv"..


TTYL ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0