13 Juli 2011

Eleonor Sjöberg
Det låter lite som min amge som jag hade innan jag blev sjuk.
Har du gjort tarmbiopsi eller gastrokopi på din mage har d u kollat magsår, gluten, laktos?
Jag är gluten, hade diaree, hård i magen, illa mående ont i magen från och till olika alla dagar. Det tog ett blodprov och visade sig att det var det jag hade.
Min pojkväns syster har gluten och hade samma problem som jag. De tog blogprover och allting men de hittade ingt. Tillslut fick hon äta olika saker och berätta hur hon kände och det visade sig att hon är veteallergiker (gluten)

Mitt svar:
Ellan, jag har tagit blodprov men jag är varken gluten eller laktosintolerant. Magsår har jag dock inte kollat men får nog göra de kanske? Jag får "bara" ont i magen när jag har ätit middag med för mycket kryddor i, trots mitt kostfiberpulver. Nu de senaste dagarna har jag fått ont i magen av vad jag än äter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0