12 Juli 2011

Goddag, fina ni!
Ni är ju faktiskt några stycken som läser min blogg.. Det hade varit roligt om ni hade vågat "visa" er oxå!
Berätta lite om er själva o varför ni läser min blogg!! Kom igen, det skadar väl inte va?!
Hade varit roligt och veta vilka ni är, även om ni inte är så många :)

Annars idag har jag inte gjort nåt alls, sparar de tills imorgon.
Då blir det att tvätta & städa här hemma. Ska försöka hålla någorlunda rent innan vi sticker på fredagmorgon..
Är mycket roligare och komma hem till en städad lägenhet än en stökig, eller hur?

Sitter i soffan och dricker min dagliga dos av Oboy :) så sjukt gott! ♥
Gossip girl börjar snart så de ska jag kolla på annars ska jag bara laga mat idag men de blir inte förrän senare, då Peter jobbar över idag! Har ingen aning om vad de blir för nåt.. Har ni några förslag? Har ju tagit upp köttfärs, men helst inte allt för kompilcerat!
Nu ska jag slå igång tvn igen, men vi hörs säkert senare ikväll..

Ha en bra dag! ♥


Puss ♥






Kommentarer
Postat av: Anonym

så fin är du ! saknar dej !

2011-07-13 @ 11:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0