11 Juli 2011




Godkväll, kära ni!
Sitter i soffan med hjärtat o halvkollar på X-men.. Tycker egentligen om såna filmer men denna är rätt OK faktiskt! Imorgon är det tisdag, vilket innebär vilodag för min del, kanske ska diska och lite så men annars blir det nog en rätt lugn dag! På onsdag blir det att tvätta mellan 10 & 13. Måste fan tvätta innan vi åker på fredag! På torsdag blir det bio med Natalie, Rasse och Peter.. Vi ska se Harry Potter och dödsrelikerna Del 2 :) Love Harry potterfilmerna!  Tar den tidiga bion med tanke på att vi ska upp tidigt dagen efter och vi ska faktiskt köra ganska långt! Eller ja 30-40 mil, så det är långt! Hahaha! Ska bli skönt att lämna Skåne för ett par dagar och faktiskt fira min födelsedag med mamma, vilket jag inte har gjort sen innan jag flyttade ner hit, så det är nog på tiden nu va?
Dock kunde jag ju sluppit sitta i en bil i flera timmar, but it´s sooo worth it! ;)

Jag & min fina mamma, i julas när hon var här! ;p ♥
Nu ska jag läsa lite bloggar innan de blir duschen & sängen!
Godnatt ♥

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0