Hjärnskakning

Tänkte berätta lite om de senaste dagarna...

Ifredags kväll när vi skulle gå å lägga oss så skulle jag bara rista täcket innan jag la mig ner. Jag stod upp i sängen då det är lättare för mig att rista täcket då, med tanke på min längd. Sen stod jag antagligen liite för långt upp mot kudden och när jag skulle lägga mig ner så slog jag tillbaka huvudet i sängstommen så jag blev både yr och min näsa började blöda efter bara några sekunder efter smällen. Sen smällen har jag mått illa och även haft konstant hvudvärk och även blödit en massa näsblod. Så igår ringde jag sjukvårdsupplysningen då nästan alla mina nära tyckte det lät som jag hade en lättare hjärnskakning och äve hon jag pratade med på sjkvårdsupplysning tyckte de lät så. Så de var bara att ringa min läkare och fick en tid idag kl 9 imorde och även han konstaterade att jag hade hjärnskakning.

Förra gången jag hade hjärnskakning (då var jag ca 10 år) fick jag vara hemma från skolan i ca tre veckor och bara vila en massa. Jag kommer fortfarande hur tråkigt jag hade de på dagarna och att jag bara längtade att få gå ut o leka med mina kompisar. Men tydligen ska man inte ligga inne och vila längre utan nu ska man ut o röra på sig - långa promenader, 2 gånger om dagen! Så imorgon bitti ska jag ut och gå och sen ska jag även gå ut o gå på eftermiddagen/kvällen. P följer med mig, iaf på kvällarna :) Så på morgonen ärde musiken som gäller. Kan vara skönt att gå själv, rensa tankarna o kanske även blir att jag tar med mig kameran :)

I lördags va vi på sexparty hos S med familj :) Hade skitkul och de blev mycket snack med S, som jag saknat så mycket :) Men nu ska de bli ändring på de ;) ♥

Jaja, nu vet ni vad som har hänt.
Bloggen har fallit offer för att jag inte har mått så bra de senaste dagarna, men när jag mår bättre så blir de alldeles säkert bättre med uppdatering här :)

Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0