2011-02-18

Hej på er! ♥

Jag vet att de är sent o att jag förmodligen borde sova nu men jag kan inte.. Är trött men tydligen inte tillräckligt trött. Sjukt jobbigt! Sov ju på dagen idag så de är väl förmodligen därför jag inte kan sova nu.

Ligger iaf ute i tvrummet o tänkte kolla på tv tills jag somnar men de är inget bra på tv vid denna tiden på dygnet. Bara gamla tråkiga repriser eller annat skit man redan har sett :P

Jaha, då vart de fredag igen! Veckorna bara springer förbi, snart är väl sommaren här! Hoppas bara den är här länge detta året ;) Sommaren är helt klart det bästa som finns! ♥

Har inte hänt så mycket sen jag skrev sist, men nu har ni fått en liiiten uppdatering iaf! ♥

Nu ska jag hämta min lånebok o läsa lite, brukar alltid bli trött av att läsa!

Förresten! Ni har inga bra tips på böcker?!
Skriv gärna lite om vad den handlar om oxå! :D
Tack på förhand!

Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0