1 februari 2011

Hejsan!

Hoppas allt är bra med er! I´m fine! Idag har jag städat, vilket innebär dammtorkat, städat toan, vikt tvätt, plockat iordning och diskat. Dammsög gjorde vi häromdagen så de behövdes inte. Kom nyss ut från en uppiggande dusch och sitter nu och kollar på One Tree Hill medan P jobbar över. Sen är de inget fler avsnitt av dom idag! (Han har förbjudit mig att titta på de när han är hemma så jag passar på medan jag kan;))

Annars på senaste då? Jaaa... I helgen har vi bara tagit de lugnt. I lördags var vi i badhuset och umgicks bara han och jag. Sjukt underbart! Sen åkte vi hem till svämor och spelade kort och åt där i söndags. Sen har de inte hänt mycket mer!

13 dagar kvar till alla hjärtans dag! Tiden springer verkligen iväg!

Ha de så bra!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0