Fylld av kärlek! ♥

Jag sitter och tänker på min kärlek till Peter. Han är så otroligt fantastisk! Det finns ingen som får mig att må så bra som han gör. Jag vet att han älskar mig & han vet att jag älskar honom. Det finns ingen/inget som kan ändra på det! Jag vet att jag har sagt saker långt innan jag blev tillsammans med honom, som jag inte borde ha sagt & jag ångrar att jag sa de, då jag förlorade en väldigt nära vän pga det. Samtidigt kan jag tycka att "what the hell? Borde inte hon vara glad för vår skull?", fast jag kan förstå henne oxå. Anyway, idag (10/12) har jag & min beloved Peter varit tillsammans i 1 år & 10 månader! Det är sjukt vad tiden går fort! Jag älskar han verkligen med hela mitt hjärta & vår kärlek blir starkare för var dag. Visst bråkar vi och kommer inte överens om allt, men så är alla förhållanden? Peter Gunnarsson, the love of my life! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0