dag 6 – typ av killar jag faller för

Vad för typ av killar jag faller för? Hmm, ingen lätt fråga, men jag har kommit fram till att jag och mamma gillar typ samma saker när de gäller män eller ja, killar. Sådan mor, sådan dotter stämmer vääldigt bra där. Jag tycker om killar som är snälla men som bestämt ändå visar var skåpet ska stå (absolut inte med våld). Vet inte om man kan kalla dem för farliga men mystiska och de ska såklart vara snälla, roliga och ärliga.

Peter är allt detta och jag älskar allt med honom! Han är genomsnäll även om vi bråkar ibland eller att jag blir sur för småsaker, men vad gör det! Jag vet att jag har träffat mannen i mitt liv! ♥ Vi har oftast sjukt kul tillsammans och det tycker jag är jätteviktigt!

Mina ex har oxå varit snälla och vi har oxå haft kul tillsammans men det fattades något där, men jag har hittat det nu och mitt hjärta och min själ är completed! (guud, var jag låter gammal? hahaha!)

My love gets stronger with every breath I take! ♥ Peter ♥



Bjuder på denna vackra bild! ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0