5 December 2011

Hej!

Vaknade kl 6 imorse. Jag fattar inte varför men de är omöjligt att sova när Peter inte ligger bredvid mig! Det går fan inte! Gick upp, satte mig i soffan och kollade på Vakna med the voice. Gick o la mig igen vid 09:30 o vaknade igen strax innan 12. Nu sitter jag i soffan igen och har precis sökt lite jobb. Nu blir de att slöa lite innan jag ska in i duschen o sen göra vid mig. Min vän Linn fyller år idag så jag och 2 till ska hem till henne på fika senare.

På tal om något helt annat - vädret är sjukt konstigt här. Helt ointressant kanske men ena stunden snöar de och sen regnar de och sen kommer solen fram.. Skumt!

Nu väntar jag på att oth ska börja på 5an, sen blir de att göra vid sig!
Hörs senare!
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0