20 December 2011

Jag vet att detta kommer bli ett av alla gnälliga inlägg...

Jag känner att detta kommer bli en rätt jobbig period. Mycket tankar och jag vill vara överallt på samma gång.
Hos mormor, hos mamma och här hemma, synd att man inte kan klona sig! Tankar spelar mig ett spratt så fort jag inte har nåt att göra, så jag borde ha nåt att göra hela tiden.

Jag har nästan varje julafton, firat den med mamma. Tyvärr inte i år då hon valde att vara med sin pojkvän o min storasyster istället. Förra året var hon här nere i tre veckor och vi hade så kul tillsammans o jag saknar henne hela tiden, vissa dagar mer än andra. Visst pratar vi varje dag, flera gånger om dagen om allt o ingenting. Vi har ett band som ingen någonsin kommer förstå sig på! 

Mamma, jag saknar dig! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0