16 December 2011

Herreguuud, vilken natt jag hade. Natten till idag var inte alls OK! Jag och Peter gick o la oss redan 20:30, vilket vi aldrig gör annars men båda höll på att somna på soffan så lika bra. Jag sov asgött fram till 23, sen var de helt omöjligt att somna om så jag var vaken till kl 03, sen gick jag la mig i sängen igen och sov till 08:30 då min kära lillasyster skickade ett sms. Sen somnade jag om, igen coh sov till 11:30.
Har tagit de lugnt hela dagen typ och bara duschat och gjort vid mig. Nu väntar jag bara på att Sabina ska ringa så jag kan gå ut och möta henne vid bussen. Sen är de bara hon och jag resten av denna fredagen!
Vi ska äta tacos och typ kolla film och sånt mysigt. Kommer bli nice som fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0