13 December 2011



Hallå på er! 


Som vanligt sitter jag i soffan o slötittar på tv medan jag kollar Facebook och andra bloggar. Det är faktiskt inte de ända jag har gjort idag, believe it or not . Har varit ute ett par timmar oxå. Hade ett bankärende som jag var tvungen att ta tag i idag. Skulle gjort de igår men då låg min legitimation låg i Peters plånbok som han givetvis hade med sig till jobbet så de fick snällt vänta tills idag.
Vaknade av Peters helevetesalarm kl 6 imorse. Mer död än levande men jag kollade på Vakna med the voice och va inne på Facebook en stund innan jag blev trött och somnade i soffan. Sov i 2 sköna timmar innan Peter ringde och väckte mig, gick upp och åt lite och gjorde vid mig innan jag tog min cykel och cykla mot stan. Väl på banken så va de en före mig i kön o precis när det blev min tur, då släcks typ hela banken och ett lucia tåg kom och sjöng. Har inte haft någon julkänsla alls då, vi inte juldekorerar hemma så fick lite där, men den försvann typ när alla lampor tändes igen . Efter en stunds pratande med tjejen som hjälpte mig, så visade de sig att jag behövde min bankbok, som jag givetvis hade glömt hemma, så de var bara att cykla hem igen och sen cykla in till stan igen. Så nu har vi beställt lite fler papper så jag antar att de kommer i slutet av veckan eller början på nästa och då ska jag in till banken och se vad de är som har hänt. Hoppas verkligen på de bästa.
Så idga har jag cyklat ca 4 km (!!) och jag är så slut i mina ben och tänker ligga på soffan ett tag till innan jag ska börja på maten.

Nu ska jag fortsätta prata med min vän Linn!

TTYL ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0