10 December 2011



Hej!

Jag sitter o slöar lite i soffan. Har inget bättre för mig ikväll. Peter är o jobbar ikväll igen så, jag är ensam hemma. Vi hade planerat en filmkväll med chips och mys, men vid halv 5 ringer hans bror o säger att de inte finns någon entrevärd så, Peter fick hoppa in o jobba. Visst, extrapengar är aldrig dumt, men jag blir lite besviken då vi faktiskt hade planer! Dock så har vi haft lite kvalitetstid idag. Låg och myste i sängen till strax efter 13, klev upp o åt frukost, satte oss i soffan och kom på att vi kunde kolla om bowlingcentret hade öppet, vilket de hade så vi bokade en bana kl 15, handlade på vägen hem och hann äta tacos innan de var dags för Peter att köra till Sölvesborg så nu sitter/halvligger jag här i min otroligt bekväma soffa och är så otroligt uttråkad. Är bara skit på tv, och jag har inga bra filmer (har redan sett alla) så jag får roa mig så bra jag kan tills jag tröttnar och går in till sängen för att sova.

Ha en bra lördagskväll!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0