8 Augusti 2011

Godmorgon!

Är uppe före tuppen idag. Första gången på väldigt länge som jag faktiskt måste gå upp tidigt. Börjar ju praktisera idag. Ska snart cykla, men tänkte uppdatera lite här först!
Ska iaf börja praktisera som ledsagare på Kristianstad Lego, en bit från mig. Ska cykla varje morgon, sen får vi se hur vi tar oss till olika kunder. Beror lite på var vi ska..
Är riktigt nervös och kan inte få i mig mina mackor, men de är ett bra sätt att veta att allt kommer gå galant!
Litar på magkänslan!

Nu ska jag packa ner frukosten, leta efter mig headset och borsta tänderna sen i eftermiddag blir de kalas här hemma för Peter som fyller år idag! ♥

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Eleonor

hahaha! Marcus fyller också år idag! :)

2011-08-08 @ 08:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0