4 Augusti 2011

Hej!

Har mycket tankar i huvudet just nu och de är därför jag inte uppdaterar som innan. Jag håller de flesta tankarna inom mig för att inte såra eller irritera någon i min närhet. Bäst så!

Vad som än händer så är de alltid jag som tar ansvaret och försöker fixa de utan att såra någon. Som att berätta saker som egentligen inte ens är min sak att berätta. jag håller oftast de mesta inom mig för att fundera ut hur jag ska säga de till människor de brör, utan att såra de, såklart!  Det tar ett tag, men de kan de vara värt!

Det finns mycket jag vet om min familj, som de andra i min familj inte vet... Tyvärr!

Nu ska jag tänka lite mer innan de är dags för frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0