31 Augusti 2011

Hej!

Bloggen är lite åtsidosatt nu de senaste veckorna då jag verkligen har fullt upp med mitt jobb och de händer inget annat än att man är hemma hela kvällen, äter och sover. Har lyckas bli sjuk oxå, men inte är jag hemma för de! Har haft huvudvärk (och en jobbig sådan) i 5 dagar.. Den försvinner men kommer tillbaka igen starkare än innan.. Gör sjukt ont! Ska fan visa att jag vill och kan & jag har fått många fina kommentarer :) blir så glad. I och med att jag har tystnadsplikt så får jag inte berätta nåt som är för privat så de är lika bra att vara tyst så jag inte råkar säga nåt som inte borde sägas!

Kom hem för ca en halvtimme sen. Var hos Pia & Amir o spelade kort, vilket gick förvånadsvärt bra för min del :) Hjärtat står i köket och slänger ihop en blåbärspaj, som jag aldrig har ätit innan! hahaha inte vad jag vet iaf ;p



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0