1 Augusti 2011

Heej!

Är de inte sjukt att det redan är augusti? Detta året är mer än halvvägs redan! Detta låter säkert jättenegativt men snart är de jul och nyår och då är de en massa jävla snö ute.. Bläää! Nej sommaren är fortfarande kvar så jag ska försöka njuta medan den är kvar. Dör lite av värmeslag här nu och sen fryser jag och så håller de på hela tiden. Sjukt jobbigt då de är 23 grader ute idag. Är illamående men har fel vecka så tro inte jag är gravid. Vet att man kan vara de ändå men såhär brukar jag må första dagen om ni fattar vad jag menar.

Tänkte bege mig ut på en liten promenad men vet inte om jag orkar. Har sovit dåligt hela natten och vaknade av mensvärken imorse så har vart vaken sen 8 typ. Är fortfarande trött och funderar på att stänga av tvn och lägga mig för att vila på soffan en stund.

Hörs senare!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0