Trött på känslor

Jag är så sjukt trött på att alltid ta åt mig av allt jag får höra av folk.
Jag är trött på att alltid må skit för att jag aldrig har kännt att jag är tillräckligt bra.
Jag är trött på att alltid bli sårad och ledsen.
Jag är trött på att alltid må skit och jag är trött på att jag inte vet vilka av mina "vänner" jag kan prata med.

Jag vill kunna stänga av mig själv ibland.
Göra mig osynlig och bara vara ledsen, få ut mina känslor.
Jag har mycket inom mig som behöver komma.
Jag blir yr av alla tankar i huvudet.
Seriöst.

Jag vill vara känslomässigt iskall ibland.
Och visa att jag faktiskt inte bryr mig, men tyvärr kan jag inte de.
Jag är för omtänksam för det.


I need to talk to a friend,
would you like to be that friend?



Den som sårar mig mest är den jag älskar mest.
Han inser det inte själv, tyvärr.
Vad ska jag göra för att få han att inse att jag tar åt mig?


Kommentarer
Postat av: MiaPia

vet hur d ekänsn när man itne kan lita på sina vänner, och att bli sårad av dom.



tyvärr händer de allt för ofta...

2011-04-03 @ 16:42:20
Postat av: Jonna

Finns alltid här! Det vet du! Puss<3

2011-04-07 @ 17:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0