Min dag!

Hej!

Kom hem från stan för en stund sedan o tänkte berätta lite om detta.
Åkte in mot stan strax efter 14, hade möte på af som gjorde mig arg då jag fick reda på att jag ingår i "fas3" vilket innebär att jag får en "sysselsättning" utan aktivitetsstöd. Kände med en gång hur allt detta förstörde min dag och ville bara hem o gräva ner mig. Gick en runda på stan för att lugna ner mig lite, ringde Peter o mamma. Sen kom jag på att min vän Sabina har ett jobb där de anställer folk typ hela tiden så ringde henne för att fråga henne om hon kunde skicka sin chef mailadress så jag kunde skicka mitt cv.

Sätter mig på bussen för att åka hem. När jag nästan är hemma, ringer Sabina igen :) Hon frågar var jag är och ber mig komma in till stan så snabbt som möjligt. Sagt o gjort! Sitter kvar på bussen o nästan springer till henne arbetsplats.. Hon kommer för att möta upp mig då jag inte hade den blekaste aning om vart jag skulle. Åker upp till 7 våningen o precis utanför hissen står en man (kim hette han) de va chefen tror jag ;) astrevlig verkligen. Får träffa simon som skulle interjuva mig, även han jättetrevlig :) sätter oss ner och allt va bara positivt i mina ögon :) kändes kanon o jag får svar på fredag eller nästa vecka :D hoppashoppas! Håll nu tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: sanne

Ska hålla tummarna för dej! :)

2011-04-27 @ 21:20:45
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0