Lördag

Jag har kommit fram till en sak.

När jag är själv, vilket jag oftast är så äter jag inte mycket.
Ibland äter jag inte förrän s Peter kommer hem och ibland inte ens då.
Sjukt skumt men jag tror det har med att göra att jag inte tycker om att äta ensam.
Ensamheten i sig är inte farlig, men att äta själv är fruktansvärt!
Att sitta i ensamheten och tugga på något som egentligen inte är särskilt gott.
Det ända jag äter är mackor. Jag äter inte mycket annat än de.
För vi köper sällan flingor, musli eller annat till frukosten.
Tyvärr.
Jag äter bara 2 äckliga mackor till frukost och de är skitäckligt tillslut.
Man tröttnar ju.
Ingen vill väl äta samma måltid varje dag?
Tror knappast det!

BLÄÄÄÄÄ!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0