9 April 2011

Godmiddag!

Sitter ute på balkongen och har gjort det sen jag vaknade i stort sett.
Springer ner till tvättstugan i mellanåt och ska snart ner igen,
 för att hämta de sista sen är de klart för denna gången :)
Hade bara till 2 maskiner men de är lagom så allt hinner torka efteråt :)

Sitter som sagt på balkongen och de är 11 grader härute.
När jag kom ut hit första gången idag så stod solen på o kl va 9 på morgonen.
Då va de 7 grader men ändå väääldigt varmt :)
Skönt med inglasad balkong :)

Nu ska jag hämta tvätten :)
Puss!


Tillbaka från tvättstugan.
 Nu blir de att bara ta de lugnt resten av dagen.
Peter är o jobbar och han ska även jobba lite ikväll så jag får roa mig själv.
Funderar på att höra med någon om de har lust att hitta på något,
men de flesta ska väl festa.
Får se hur jag gör.

Kan verka lite tråkig, de tycker jag ibland själv att jag är.
Men vissa gånger är de alltid jag som hör av mig till folk för att fråga om de vill hitta på något.
De är sjukt att de är så, för det är inte bara ena personens uppgift att höra av sig.
Men så är de väl i alla relationer, mer eller mindre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0