4 april 2011

Hej!

Har varken har lust att blogga eller haft något att skriva om,
det har jag egentligen inte nu heller men ja..
Whatever.

Vaknade iaf lite innan halv 11 och hoppade in i duschen.
Blev relativt pigg och knde mig relativt fräsh.
(Måste typ ha smink på mig för att tycka att jag är fullständigt fräsh).
Orkade inte göra något så jag satte mig vid Facebook o glodde lite på tv.
Har diskat lite o så.. Har precis vart på Netto och handlat lite till middagen idag.
Ska ha kycklinggryta tänkte vi men den får Peter göra för jag har inte en aning om hur man gör!
hahahaha...

Sitter på balkongen nu och tempraturen är uppe på 13 grader.
Dock har vi just nu skugga på balkongen men det är sjukt skönt här ute :)

Nu ska jag hitta något snabbt att äta, blir nog en macka.
Har inte ätit nåt på hela dagen så jag börjar få ont i huvudet nu, nooot good!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0