24 April 2011

Kan ju börja att berätta att de 2 senaste dagarna har varit "wonderful"!
Har vart med Peter heeela tiden och vi har bara varit typ :)

I torsdags kväll åkte jag med min vän Evelina till Åhus strand :)
Låg där i ca en timme :)

Lovade att ta lite bilder, så varsågoda!











Ifredags sov vi länge, åkte till Peters jobb o fixade hans fälgar, sen blev de åhus (igen) där vi köpte lite frukost. Åkte ner o kollade om glassbåten va öppen och de va den :) Köpte ingen glass då men jag hoppas på de idag! ;)
Sen åkte vi till Eko o handlade gardingrejer så nu är köksgardinerna oxå uppe :) Sen mötte vi johan o johanna, de hade vart på Bromölla mödelaffär och köpt en soffa, så vi åkte dit o kollade men de va verkligen inget som lockade oss där. Åkte hem, bytte om till varmare kläder och tog fyrhjulingen på en tur till mjönäs. Jag fick äntligen lära mig hur man kör med växlar på en sådan ;) Hahaha! Körde till en grusplan där jag lärde mig "grunderna" och när jag skulle gå av så rörsig marken o jag blir lite smått yr.. Adrenalinkick va de jag fick! Sen fick jag köra ner till stora vägen :) Ville köra hela vägen hem men då hade de tagit låååång tid ;) Hahaha, kul hade jag iaf :)
Sen mötte vi upp Johan, Sabina och Lukas och åt kinamat tillsammans med dom :) Sen blev de maxi och sen hem till dom o kollade på film :) 
Igår hade vi sovmorgon oxå, sen blev de frukost i tvrummet och slapp i stort sett hela dagen :) Asgött!
Åkte till svärmor och grillade på kvällen :) 

Just nu befinner sig Peter på jobbet där han fixar de 2 sista fälgarna sen ska han jobba ikväll :( Men ja, goa pengar! :)

Nu har ni fått en uppdatering om min helg!
Är ni här, kan ni lika gärna kommentera! ;)

Puss ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0