22 April 2011

Hej! Just nu sitter jag på peters jobb och kollar på när han lackar sina fälgar. Har inte vart här så länge än men jag känner på mig att det kommer ta ett tag. Hahaha men jag får umgås med en av dom som betyder mest så jag klagar inte ;) Igårkväll va jag och min vän evelina på stranden i åhus. Jättetrevligt hade iaf jag. Vi pratade om så gott som allt vad man kan komma på ;) log där en timme innan vi tog en promenad till ett par stenar längre bort. Jag hade med mig kameran men det va inte lika mycket batteri på den som jag hade hoppats. Blev några bilder som jag slänger upp senare. Senare på kvällen fick vi finbesök av sabina, johan och lukas :) dom åkte hem runt 2 och då gick vi för att sova ;) Vi hörs senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0