20 April 2011

Heeej!

Hoppas allt är bra med er!
Har inte haft någon lust att blogga på de senaste dagarna men nu är jag tillbaka! :)

Joakim kom i fredags och åkte hem igår så vi har haft fullt upp hela helgen
och jag har inte fått sova ut.
Men idag vaknade jag lite innan elva men jag är fortfarande lite trött.

I fredags käkade vi tacos på kvällen och kollade på tv.
I lördags åkte vi till badhuset och va där i ca 4 timmar.
Hade skitkul! På kvällen käkade vi pizza.
I söndags tog vi de mest lugnt och kollade på tv,
sen på em kom en kompis till peter så de spelade fifa 11.
I måndags gjorde jag o joakim lite ärenden och sen va vi ute en massa i de fina vädret.
På kvällen åkte vi till biltema och köpte en fotboll
sen åkte vi till en fotbollsplan där killarna tränade inlägg.. hihi

Nu ska jag plugga lite så vi hörs senare!






Btw!

Idag är de en månad kvar tills vi får vår soffa! :D


Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0