11 April 2011

No good day today!
Dagen började rätt bra.
Det var härligt varmt ute och jag var glad..
Går på bussen på resecentrum, pratade glatt med mamma.
Men blir inte lika glad när bussen stannar på tågstationen och de kommer på 2 kontrollanter!
SHIT, jag åker ju på barnbiljett..
Hur ska jag komma ur denna situation.
Försöker dra till med min lillasysters födelsedatum,
men lyckades inte med de.
Allt slutade med 800 kr i böter.
Har mått skit sen dess.

De njuter säkert av att förstöra hela min dag,
 eller till o med vecka!
Bläää! Aldrig mera barnbiljett!
Kunde inte koncentrera mig på matten,
hur mycket jag än försökte.

Så jag åkte hem. Ledsen och ångestfull.
Gick mot hållplatsen,
men beslöt mig för att gå hem istället.
Härliga vårväder! ♥



Idag såg jag årets första tussilago! :)
För min del då asså ;)
Ett sant vårtecken :)


Mår lite illa och har ont i magen.
Hade tänkt att sätta mig på balkongen med en bok och en påse chips,
men jag tror jag hoppar de och ligger mig på soffan istället.
Med boken då :)
Chipsen hoppar jag nog över, som de ser ut nu iaf!


Ha en fortsatt trevlig dag!
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0