Tankar...

Jag vet inte vad jag ska skriva egentligen. Det har hänt så mycket som behöver komma ut ur mig och mitt huvud. Jag behöver hjälp med att bearbeta allt de som hänt sen i somras. Men jag vet inte hur! Antar att denna bloggen kommer bli min hjälp. Jag vet att jag kanske får de att låta negativt o de kanske de är oxå! Jag behöver bara få ut de men jag vet inte om jag kan med att skriva de här. Jag vet inte om jag vågar.

Kan ju berätta att de har hänt mer än ni någonsin skulle kunna föreställa er! Något jag aldrig kunde tänka mig skulle hända hände. Usch! Jag mår illa av bara tänken på de! Jag vet att vissa av vet vad jag menar o andra inte. Ni som vet, ni vet för jag känner att jag kan lita på er och ni andra litar jag oxå på men kanske inte lika mycket. Jag kommer vara fruktansvärt ärlig i denna bloggen även om jag inte kommer skriva varken namn eller vad detta inlägg kommer handla om.

Jag har börjat vara mer ärlig på sistonde, mer ärlig än vad jag någonsin hade vågat drömma om att vara. Jag vill inte längre dölja vad jag tycker och tänker. Jag vill bara visa att jag oxå finns, att jag och har tankar och känslor. Jag har min egen åsikt och jag står fast den nomatterwhat! Like it or leave it!


Jag mår illa, illa av vad som har hänt. Att Du kunde göra så! Hur fan tänkte Du?! Du kommer få ditt straff för de Du har gjort! Du har gjort illa en människa, en människa som jag älskar mer än mitt liv! Må Du brinna i helvetet! Jag är så arg på Dig att jag skulle kunna göra Dig så illa att Du inte skulle kunna titta, Ditt jävla äckel!
Du fattar nog inte själv vad Du egentligen har gjort?! Ingen frisk människa gör så. Iofs så har jag haft onda aningar om Dig sen första gången jag träffade dig!
Jag gjorde inget av det jag gjorde, för Din skull! Tro aldrig det! Vi trodde alla att vi betydde något för Dig, men jag antar att vi hade väääääldigt fel! Jag tycker inte synd om mig själv, utan de personer Du verkligen har sårat, gett men för livet. Du verkar inte ha mycket innanför pannbenet...


♥ Älskar er, mina vänner! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0