Snart julafton!

Sitter och väntar på att klockan ska gå. M är på väg ner hit :) Just nu har hon precis lämnat Helsingborg och är framme i Hässleholm om en timme:). Ska bli underbart att träffa henne igen :) Har inte träffat henne sen i Augusti :(. Men nu kommer hon strax och ska vara här hos oss i lite mer än tre veckor :) Ska hitta på en massa kul! Hon ska även vara här under jul och nyår då hon inte har någon annan att vara hos och vi ska vara hos Ps syster i Skånes Fagerhult. Jag har pratat med hans syster och hon är mer än välkommen :)

Känns lite som om jag tycker mer om denna bloggsidan än den andra. Vet faktiskt inte om jag ska överge den andra helt ... Svårt beslut faktiskt!

Julen kommer iaf bli den bästa på länge, även om de är skitkallt ute! Men snön är fin även om det är liiite för mycket av den.

M kommer nog tycka om vår lägenhet, det hoppas jag iaf. Dock har hon sätt den på bilderna jag har på Facebook, men den är liiite finare i verkligenheten. Det tycker jag iaf!

Jaja, ha de bra!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0