Ny blogg

Har skaffat nu blogg pga att jag känner att jag behöver en som bara mina närmasta ska få läsa... Då jag har många tankar och känner ibland att jag behöver någonstans att skriva av mig. Tyvärr kan jag inte använda min andra blogg till det, men jag ska absolut fortsätta uppdatera även den.

Är ny på denna sida så de lär ta ett tag innan jag fattar hur den fungerar..

Har haft många konstiga känslor inom mig på sistonde. Vet inte om de är ångesten som kommer krypande tillbaka eller vad de är, men de känns som jag verkligen behöver få ut dom för att kunna må bra.
Vissa dagar har jag bara velat lägga mig ner för att inte resa mig igen, men jag kämpar! Jag ska lyckas må bra, lyckas veta hur jag ska hantera alla känslor!

Det har inget med P att göra! Det är bara jag som behöver lära att känna mina känslor och tankar så därför ska jag hålla han utanför denna bloggen!

Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0