Funderingar

Jag vet vad som väntar dig.
Jag vet att du har överklagat allt detta och att du tror att du ska komma undan med ett lindigare straff.
Dock så hoppas jag att du får hårdare, för det är vad du förtjänar efter allt du har gjort.
Det finns ingen som jag hatar så mycket som jag hatar dig! Du kan inte vara frisk... För ingen frisk människa gör
eller tänker så som du.

Jag behöver verkligen känna efter hur min kropp reagerar på det som har hänt, det du har gjort! Och de ända som jag märker med min kropps reaktion är att jag blir illamående, arg, besviken och ett hat. Ett hat du faktiskt förtjänar... Jag vet att du har haft en stor roll i dessa människors liv. En av dessa människorna riskerade allt för dig! Hur mycket folk än sa till henne att du inte va/är bra för henne, så manipulerade du henne att komma till dig, och skita i dom som verkligen bryr sig om henne. Det är inte en liten del av hennes liv du har tagit heller. Det är år som är försvunna som hon hade kunnat spendera med sin riktiga familj, de som tar hand om henne och bryr sig om henne. Dem gör sånt du aldrig gjorde.. 
Hopppas du känner dig nöjd över detta du har orsakat... 
Ditt svin!!


                 

Detta lär ta ett tag innan allt sjunker in... Jag vet inte hur länge men jag hoppas det går över snart. Att jag och mina nära o kära kan få må bra. För du kommer aldrig nära oss igen!
Hon har iaf insett nu att hon var naiv så fort det handlade om dig och dina behov. Hon kunde inte säga nej i rädsla för att du skulle göra något... Men så länge jag och hennes riktiga familj står vid hennes sida, så kommer hon resa sig upp, och bli mer människa än du någonsin kommer bli!

Puss

Kommentarer
Postat av: Evelin

Jag kan inte föreställa mig själv i din situation! Men du ska veta att jag finns här för dig i alla väder och du kan alltid ringa oavsett plats och tid på dygnet. Älskar dig <3

2010-12-11 @ 13:59:41
URL: http://evelajnakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0