23 December

Känner mig lite smått irriterad idag, men jag har ingen anledning till de. Huvudvärk har jag med.. Känner bara för att sova, men har ju besök så de kan jag inte göra.. Tyvärr!

Känner mig lite småsjuk, iofs så var jag sjuk förra veckan. Men de är nog för att jag har ont i huvudet :(
Ska till stan om ca 2 timmar. Ska köpa de sista julklapparna och sen ska jag bara umgås och ha kul :) Eller försöka iaf.

 Update:

Kom hem från stan för ett par timmar sen. När vi kom in, mötte vi upp P och gick till Ur & Penn där P skulle byta batteri på sin klocka. Själv hittade jag ett halsband (med tingeling på), en ring och ett par örhängen jag tänkte ha på mig imorgon. Sen gick vi till Hm där jag köpte skor och lösnaglar som jag tänkte ha imorgon oxå :). Blir säkert skitbra :) Sen blev de Indiska och Cubus, och lite andra affärer, hann även med en fika/sen lunch, på Trendi. Åt tacotallrik :) Nomnom :) Sen hade P en tid hos frisören kl 15 så vi åkte dit och M beställde med en tid så hon ska klippa sig kl 10 imorgon bitti :) Skönt för henne, hennes hår är faktiskt rätt slitet. Tycker de är bra att vissa har öppet på julafton, tror inte de är många affärer/frisörer som har de. Denna frisörer P & M går till är den billigaste i stan med :)(Y)
Hade oxå behövet klippa mig, iaf topparna men jag får ta de när jag har pengar eller när T har tid.

Annars hoppas jag ni alla får ha en riktigt GOD JUL om vi inte hörs innan!
Sköt om er!

Puss :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0